.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد شديد امام جمعه بابل از نماینده این شهر
امام جمعه بابل با انتقاد از دیدار نوروزی برخی نمایندگان با موسوی گفت: جاي بسي تاسف است كه يكي از آن نمايندگان، نماينده اين شهرستان در مجلس شوراي اسلامي بود، اين انصافا براي جامعه ما و براي همه آنهايي كه اين خبر را شنيدند مايه تعجب بود ...
انتقاد شديد امام جمعه بابل از نماینده این شهر

امام جمعه بابل نسبت به ديدار نوروزي يك نماينده مجلس در بابل به اتفاق تعدادي از نمايندگان اقليت مجلس با موسوي انتقاد شديد كرد.

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام روحاني امام جمعه بابل اظهار داشت: در ايام نوروز در ميان ديد و بازديدها شنيديم كه جمعي از نمايندگان مجلس از گروه اقليت به ديدار بعضي از سران فتنه رفتند، خيلي براي جامعه ما موجب تعجب بود كه دو نفر از اين افراد از نمايندگان مازندران در مجلس شوراي اسلامي بودند.

وي بيان داشت: جاي بسي تاسف است كه يكي از آن نمايندگان نماينده اين شهرستان در مجلس شوراي اسلامي بود، اين انصافا براي جامعه ما و براي همه آنهايي كه اين خبر را شنيدند مايه تعجب بود.

روحاني افزود: پرسش ما از آنها اين است كه اين دسته از افراد به چه جهتي دست به اين كار زدند، مردم اين استان و شهرستان مي‌پرسند كه چرا شما سال‌هاي گذشته به ديدار اين فرد نمي‌رفتيد، همين آقا ساليان گذشته در كشور بود چرا شما قبلا نمي‌رفتيد و الان با فتنه‌انگيزي‌هايي كه اين عناصر انجام دادند و ضربه سنگين را بر آبرو و عزت ملت وارد كردند و مردم نسبت به آنها اعلام انزجار كردند به ملاقات با اين دسته از عناصر رفتيد.

وي افزود: جاي تاسف است كه اينها با چه جراتي بار ديگر به عنوان نماينده مردم به ديدار سران فتنه رفتند تا بخواهند دوباره اين فضا را احيا كنند، سئوال ما اينجاست كه شما نمايندگان به چه جراتي و به نمايندگي از كدام مردم دست به اين كار زديد.

روحاني بيان داشت: آن همه فتنه‌انگيزي‌هاي آنها غباري در مقابل نظام اسلامي ايجاد كرد و آن همه خسارت را وارد كرد و آبروريزي زيادي انجام داد، آن همه طمع در دشمنان ايجاد كرد و آن همه مردم ابراز نفرت كردند، جاي تاسف است نمي‌دانم بعضي از اينها پيام ملت را نمي‌گيرند!

وي ادامه داد: انصافا اين‌گونه رفتار جاي تاسف دارد كه هنوز هم بعضي از افراد مواضع خود را روشن و مشخص نكرده و نمي‌كنند و سعي مي‌كنند رفتار خود را توجيه كنند.

امام جمعه بابل افزود: مردم حجت را بر همه گروه‌هاي سياسي تمام كردند، براي مردم اين مسئله روشن است، نگاه مردم ما مشخص است و بعد از آن همه اعلام برائت و نفرت خود را ابراز مي‌دارند، اينگونه رفتار به عنوان نماينده صحيح نبود.

روحاني بيان داشت: من از همين جا عذرخواهي خود و مردم شريف شهرستان را به محضر رهبر معظم انقلاب تقديم مي‌داريم./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 فروردين 1389
جناب آقاي روحاني در بخشي از سخنان خود فرمودند : مردم حجت را برهمه گروههاي سياسي تمام كردند .ميخواستم بپرسم اين همه گروههاي سياسي چه گروههائي هستند ؟ جمله صحيح اين است كه يك جريان وگروه سياسي خاص حجت رابرمردم تمام كرده است وازهمه ظرفيتهاي واقعي نظام واز هرطريقي استفاده ميكند تا جريان رقيب راحذف كند و فعلا" شما نماينده همان جريان هستيد . نماينده بابل حق دارد كه بعنوان يك انسان ودرقالب يك شهروند حقيقي بايك انسان وشهروند حقيقي ديگر ديدار نوروزي داشته باشد . اين به كجاي نظام اسلامي ما كه درهمه جايش صحبت از رافت وعطوفت اسلامي است برمي خورد ؟ از يك امام جمعه شهرستان كه خود از متوليان اشاعه فرهنگ وشعائر والاي اسلامي وانساني است اين رفتار بعيد است . چرا ماتاب وتحمل حضور يكديگر رانداريم ؟واقعا" چرا ؟چراباابروي افراد بازي ميكنيم ؟ پس تكليف اسلم چه ميشود ؟ واقعا" ميرحسين موسوي كيست ؟ يك مقدار انديشه كنيم ببينيم در كجاقرار داريم . والعاقبه للمتقين . يك شهروند از ساري
فربد 30 فروردين 1389
برادر روحاني فقط نمايندگان به ديدار آقاي موسوي نرفتند برخي از مراجع تقليد / بزرگان نظام / مردم عادي / خانواده شهيد همت و باكري / هم به ديدار موسوي رفتند خواهش مي كنم به آنها هم تذكر جدي بدهيد چرا اينكار را كردند و از قوه قضائيه هم مي خواهيم در قانون بنويسد ديدار با موسوي جرم است راستي ايشان به عنوان سران فتنه چرا آزادانه مي چرخد از قوه قضائيه مي خواهيم رسيدگي كند به اين موضوع در ضمن شوراي نگهبان هم كه كانديداتوري موسوي و كروبي را تاييد كرد هم بايد پاسخگو باشد چرا اينكار را كرد يادم رفت اون 14 ميليون نفري هم كه به اينها راي دادند بايد در دادگاه محاكمه شوند
فربد از قائم شهر
نا شناس 31 فروردين 1389
جناب آقای روحانی, آقای نریمان نماینده تفکر نودهزار بابلی است که در انتخابات مجلس به ایشان رای داده اند. چشم هایتان را باز کنید و تا دیر نشده مطالبات مردم را درک کنید. زنده باد نماینده شجاع بابل مهندس نریمان
مسلم 31 فروردين 1389
میخواستم به آقای روحانی بگویم مگر چند درصد از مردم بابل پای خطبه های شما می آیند که از طرف مردم شریف بابل سخن میگویید.شما در کجای این جامعه مگر قرار دارید که اینگونه سخ ن میگویید.
نا شناس 31 فروردين 1389
آقاي نريمان تنها نماينده مردم بابل نيست بلكه نماينده مجلس جمهوري اسلامي ايران است ودر مقابل تمام مردم ايران مسئول است و آقاي مهندس موسوي يكي از مردم اين كشور است.كاش همه نمايندگان مجلس به اين موضوع توجه داشته باشند.ضمنا" آقاي روحاني شما نماينده خودتان هستيد نه نماينده مردم پس از طرف خودتان صحبت كنيد.
نا شناس 31 فروردين 1389
مردم بابل.ای ولایت مدارها. کجایید که به امام جمعه شما توهین می کنند بخاطر صداقتش، بخاطر درایتش،ای روحانی بزرگ ما به حنجره شما بوسه میزنیم که هنوز اجازه نمیدهد هر کسی هر .... دلش بخواهد انجام دهد .ما نبایدبه این نمایندگان اجازه دهند که به شهرشان باز گردند
نا شناس 31 فروردين 1389
برادر باصطلاح ولایت مدار, چه کسی به امام جمعه توهین کرده؟؟؟ سخنان خوانندگان توهین آمیز است یا حرف های شما و امام جمعه محترم. دیدار نوروزی با نخست وزیر امام چه ایرادی دارد؟؟؟ اگر مسلمانید و خود را پیرو علی (ع) می دانید همچون علی مخالف خود را تحمل کنید. برادر ولایی برخورد علی(ع) با مخالفانش قبل از اینکه دست به شمشیر ببرند چه بود؟؟ مدارا بود یا خشونت؟؟؟
نا شناس 31 فروردين 1389
فرض برآنکه مهندس موسوی وجناب کروبی سران فتنه ، آقای هاشمی ...... آقای نوریزاد دشمن نظام ، اقای صانعی ..... ،اقای خاتمی ...... ، احزاب مجاهدین انقلاب اسلامی و مشارکت عامل امریکا ، اقای علی مطهری ...... و همه افرادی که بواسطه انتخابات دستگیر شدن همه متخلف آنوقت خواهیم گفت پس از سی سال انقلاب چه برسرمان آمده بااین دلهای پراکنده ؟؟؟؟ آیا فکر نمیکنید درمورد مسئولین فعلی دولت بعدها حرفهایی قابل گفتن میباشد

یک روحانی
نا شناس 31 فروردين 1389
بر عکس نظر آقای روحانی بسیاری از مردم بابل و مازندران از این اقدام آقای نریمان بیسار خوشحال شدند و به وجود چنین نمایندگان شجاع که مصلحت جامعه را می بینند و نه منافع شخصی خود را افتخار می کنند درود بر ایشان و آقای محسنی دو نمایده شجاع اساتن قهرمان پرور مازندران
احمد عبادی 31 فروردين 1389
از آقای روحانی باید پرسیدوقتی که رئیس محترم دفتر رئیس جمهور با امثال هدیه تهرانی دیدار میکند ووام کلانی جهت پرورش گربه به ایشان اهدا میکند صداش در نمی آید.آدم شرمنده می شود وقتی که از دهان یک امام جمعه این حرفها را می شنود.
نا شناس 1 ارديبهشت 1389
درود بر نریمان و رعیت و گرزین و یوسف نژاد نمایندگان مقتدر تاریخ مازندران
نا شناس 2 ارديبهشت 1389
سلام ودرود به اين امام جمعه شجاع و مقتدر قابل توجه امام جمعه نوشهر



ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.341 seconds.